Praktisch

Praktische informatie 


Op deze pagina vindt u informatie over bestellen, verzenden, en klachten .

The Blue Dodo heeft alleen een webshop, er is dus geen fysieke winkel waar u langs kunt komen.

Telefonisch bereikbaar op woensdag, vrijdag en zaterdag van 09:00 tot 17:00
De webshop.

Alle sieraden die op dit moment in de collectie zijn vindt u in de webshop. Veel sieraden kunnen desgewenst aangepast worden, in de omschrijving geef ik aan welke materialen en maten er beschikbaar zijn. Als u er niet helemaal uitkomt, of als u speciale wensen heeft, bent u altijd welkom om contact op te nemen.
Sommige sieraden zijn uniek en kunnen niet aangepast worden. Dit omdat er soms maar één zo'n bijzondere edelsteen bestaat. 

Levertijden.

De meeste sieraden maak ik in een kleine oplage en zijn uit voorraad leverbaar.  Wilt u een sieraad in een ander materiaal, of in een andere maat, dan kan de levertijd wat oplopen. Ik zal dit zo goed mogelijk proberen aan te geven in de omschrijving.

Verzenden.

Omdat sieraden kwetsbaar zijn, verzend ik ze altijd in een sieradendoosje. 
Hiervoor gebruik ik de pakketpost van PostNL met Track&Trace.
Het tarief hiervoor is € 6,75 binnen Nederland.
Mocht u een extra verzendoptie willen, zoals aangetekend, spoed of extra verzekerd, geeft dit dan aub aan bij het afrekenen.
Ook als u liever een andere bezorgdienst heeft, zoals bv DHL of FedEx kan dat uiteraard geregeld worden.

Is uw bestelling een cadeau? Laat dit dan weten, dan pak ik het extra feestelijk voor u in.
Klachten.

Uiteraard probeer ik uw nieuwe sieraad met zoveel mogelijk zorg en liefde bij u bezorgd te krijgen. Maar er kan altijd iets mis gaan...
Mocht uw aankoop u niet in goede staat bereiken, of mocht u na ontvangst niet tevreden zijn, dan hoor ik dat graag zo snel moegelijk. Samen kunnen we dan naar een oplossing zoeken.

Contactformulier

Share by: